My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Friday, October 31, 2014

Harga murah dan promosi ESP & MEALSHAKES pasti jadi pilihan!




PERHATIAN !!!
PERHATIAN !!!
PERHATIAN !!!

Sekali lagi nak bagi tahu tentang promosi yang berjalan sepanjang OKTOBER ni...

Iaitu apabila anda beli 6 tong ESP SHAKLEE, anda akan dapat:

❤️ PERCUMA 1 tong ESP (bernilai Rm150)
❤️ PERCUMA keahlian Shaklee ( jimat Rm 65)
❤️ Layak menerima BONUS TUNAI sebanyak Rm 30 ++

harga istimewa juga untuk 1 tong ESP khas buat anda semua...beli lebih lagi JIMAT!!!


TAHUKAH ANDA ?

Shaklee adalah syarikat pertama yang mewujudkan suplemen protein berasaskan kacang soya. Sebenarnya, pengasingan soya pertama yang pernah dihasilkan adalah dicipta oleh Dr. Forest C. Shaklee pada tahun 1970an. Selang beberapa tahun kemudian, beberapa ujian klinikal telah membuktikan apa yang ditemui oleh Dr. Shaklee sebelumnya iaitu protein soya merupakan sebuah blok binaan utama bagi membina kesihatan jangka panjang.

SHAKLEE ENERGIZING SOY PROTEIN

Ini adalah makanan utama dalam program Shaklee. Amat penting dalam diet harian kita. Ia merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya. Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.

Soy Protein Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

Soy Protein tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.


Oh yaaa...selain ESP, MEALSHAKES juga ada promosi lagi tau!!! 

Beli 3 percuma pulak 1 tin MEALSHAKES.. Sambil itu bagi setiap pembelian...anda juga turut menderma!

Jangan lepaskan peluang ini... 
Anda mungkin boleh dapat harga rendah dan murah bagi ESP dan MEALSHAKE dengan orang lain tapi pastikan anda mendapat KONSULTASI PERCUMA sepanjang hayat dari ejen shaklee yang menjual kepada anda ...

Sebarang pertanyaan, sila nyatakan juga lokasi anda, dan sms/whatsapp/telegram ke :

Pn. Wardah | 019-9887126
Shaklee Independent Distributor 

**Love note from Wardazri VitaShoppe

*SHAKLEE COD area Kuantan.... COD indera mahkota, gebeng, balok, beserah dan sekitar berdekatan serta penghantaran ke seluruh Malaysia!

*jom join keahlian shaklee, hanya rm75 bagi semenanjung dan rm85 bagi sabah/sarawak dan nikmati harga ahli shaklee seumur hidup!

*bagaimana nak dapat keahlian FREE?
Beli sebarang produk shaklee sejumlah rm650 ke atas (200uv) dan seterusnya anda layak menikmati bonus shaklee pertama anda di bulan berikutnya!



Monday, October 13, 2014

Gila buat masker dari vitamin C, Alfalfa & ESP



Haaa.... Jangan terkejut pulak tengok gambar kak ton ni ye...hihi

Tajuk je gila tapi ni bukan orang gila ye...ahhahah

Cuma minggu lepas tengah gila dan syok buat masker dari vitamin2 shaklee...
Gambar kat atas ni yang putih melepak ni adalah masker dari vitamin C dan ESP..


Haaa yang ni pulak, masker ALFALFA dan vitamin C... Lebih kepada scrub...

Tapi banyak2 ni paling suka masker vitamin C lah...memang rasa kulit lembut sikit, tegang dan yang bestnya, KECUTKAN JERAWAT!!! I likeee.....!!!

Parut2 hitam jerawat akibat tangan yang gatal mencuit ni pun nampak dah makin pudar...alhamdulillah..makin rajin la ber MASKER lepas ni...yeayyy!!!


Sunday, October 12, 2014

Jalan2 sambil buat cermin mata baru ibu...



Haa tu dia....bukan main lagi posing...
Kalu suruh memang takan buat...
Bila tak suruh, tetiba je posing sendiri..ermm



Saja jalan2 weekend...
Agenda utama nak tempah cermin mata baru ibu sebab spek mata lama ni ade part yang dah patah..
Pastu oleh kerana selalu pulak sakit kepala, dapat agak ia mungkin juga disebabkan oleh power mata..

Ni kebetulan kat EAST COAST MALL atau CAPITA MALL ni buat pameran kete HONDA...
Hahh comey pulak kete JAZZ ni...
Harap dapat pakai satu hari nanti...kikiki

Hmm bila check mata, bertambah la pulak powernya...haishh nak kena makan CAROTOMAX lak ni...
Inilah akibatnya bila terlalu banyak menonton cite korea kut ...hihihi

Tak sabar nak tunggu spek mata baru siap, lain sikit kali ni sebab guna transition lens..auwww.... My husband punya keje...erm layankan ajelah...

Thursday, October 9, 2014

Keperluan protein dalam diet harian anda boleh dilengkapi dengan ESP shaklee!!

Pengambilan protien membantu menghasilkan sel baru maka sel mati dan sel lama ini dapat disingkirkan. Apa kelebihan dan kebaikan protien sebenarnya ?
 
KEPERLUAN PROTEIN DALAM DIET HARIAN
 
Protein hakikatnya boleh didapati dalam makanan harian kita seperti ikan, ayam, daging, kekacang dan banyak lagi. Namun protein ini mudah musnah apabila berada dalam suhu masakan yang tinggi. Apabila ini berlaku, tubuh kita akan menyerap saki baki protein yang ada dan selebihnya badan kita menyerap minyak hasil masakan seperti ikan goreng, ayam goreng atau apa jua masakan terutama yang bergoreng.
 
Badan kita terdiri daripada sel. Dari sel membentuk tisu. Dari tisu membentuk organ. Dari organ membentuk sistem. Protein merupakan makanan kepada sel. Jika sel mendapat cukup protein ditambah dengan protein yang bagus, sel yang sihat akan mudah terbentuk demi menggantikan sel yang lama dan mati. 
 
PENTINGKAH PROTEIN?
Our body need protein to grow! It’s a basic material of all living cells and organ-building block of the body. Stuktur asas badan manusia adalah sel. Segala penyakit pada zaman moden ini disebabkan oleh pengumpulan sel-sel yang LEMAH & KURANG SIHAT. Keperluan protein yang mencukupi dikatakan kunci kesihatan yang optimum – protein diperlukan untuk menghasilkan hormones, enzymes, antibodies and neurotransmitter.
 
25% daripada badan kita berasal (diperbuat?) daripada Protein. – kuku, rambut, kulit, otot-otot adalah protein. Malah Dr. Bruce Miller dalam bukunya mengatakan kita adalah protein.
 
Protein berasal dari perkataan Greek (PROTOS) bermaksud – ‘the first’ dan badan kita terdiri daripada :-
 
1. 66% Water
2. 25% Protein
3. 8% Fats
4. 1% Combination of Minerals & Vitamins 100%



Sesiapa yang tengah diet protein tu, boleh cuba ESP ni ye...pilihan terbaik... Kerana ESP diperbuat menggunakan soya yang tidak diubahsuai secara genetik atau NON GMO Soy !!! 

(Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.

Promosi ESP beli 6 percuma 1 masih berjalan...sepanjang oktober 2014.. Sebarang harga istimewa atau pertanyaan:

Sms/whatsapp/telegram : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Wardah.rosa@gmail.com

❤️ Notes from Wardazri VitaShoppe:

*SHAKLEE COD area Kuantan.... COD indera mahkota, gebeng, balok, beserah dan sekitar berdekatan serta penghantaran ke seluruh Malaysia!

*jom join keahlian shaklee, hanya rm75 bagi semenanjung dan rm85 bagi sabah/sarawak dan nikmati harga ahli shaklee seumur hidup!

*bagaimana nak dapat keahlian FREE?
Beli sebarang produk shaklee sejumlah rm650 ke atas (200uv) dan seterusnya anda layak menikmati bonus shaklee pertama anda di bulan berikutnya!




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts