My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Wednesday, October 20, 2010

comei lotte contest by jaijina



due: 24/10

*

*

*


Nama baby: Nur Batrisya Husna
D.O.B: 18 october 2009 (1 tahun)
Ibu: Nor Mawardah

masa ni ibu nak snap gambar hadiah yang Batrisya dapat sbb menang contest wajah seiras..
alang-alang tu ibu amik skali gambar Batrisya, sempena umur die yang dah nak masuk setahun masa tu, dah lama xsnap gambo die lagi pon..ahahahaa...
pada ibu, time ni dah terserlah wajah 'matang' Batrisya...dah besar pun anak ibu sorang nih..hehehhe

7 comments:

cha said...

Batrisya gebuuuu...

zmah said...

Kunci keta tu jangan letak merata nanti susah nak gi jalan tak jumpa kunci...

SYaMiLa said...

gud luck adik batrisya...pgg kunci tu nk pegi mana tu syg... ;-)

Recent Post "Cik T Makan T"

SYaMiLa said...

nanti minta tolong tukar link sya yg lama ke yg baru...sya dh pindah rumah...he3..

|| Rumah Ku Syurga Ku ||

url lama : syamila02.blogspot.com
url baru : syamilamohd.com

terima kasih yea...

aman_arab said...

Batrisya pun suka main kunci keta sama gak mcm anak aku...penah sekali time nak pegi keja cari kunci keta xjumpa..puas cari satu rumah rupanya budak tu sorok dalam dia punya keta mainan..huhuhu

My MiRa said...

hye datang melawat peserta contest...

az rina a.k.a jaijina said...

salam..saya datang review contest..okey, semua syarat² mencukupi..good luck ye..

btw, thanks sudi join contest ini..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts