My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Tuesday, October 19, 2010

Kalu dapat beli nokia N8 ni best gak !


actually nokia N8 ni salah satu drpd BE nuffnang ibu...tu terlintas nak tgk spec. henpon terbaru dari nokia ni...mcm best je...kalu xdpt i-phone dapat yg ni pun jadila..murah sket..hehheh

ntah nape sejak seminggu-dua ni asyik pikir pasal kebendaan je...kejap rase nak beli tu, jap rase nak beli ni..uhuhu..kalu ade duit semua pon boleh beli kan???
yg xde bujet tu kene la berangan dulu....x salah kalu ade impian kan, itu pun satu motivasi gak !!! tul tak !?

by the way, ade sape2 dah beli model N8 ni? harga kalu tgk kat tenet RM1680....

3 comments:

Hezesuze said...

tak mau beli arr...kalo dapat free lagi syooookkkkk kan uols...hehehehe

dnoBiz said...

nasib baik la tengah kppopak sekarang ni, kalau tak....

SYaMiLa said...

mmg best la kalau dpt satu...he3..

Recent Post "Cik T Makan T"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts