My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Sunday, October 24, 2010

my mak & adik-adik datang Kuantan....

tak dapat nak blogwalking atau menjawab komen2 kengkawan dengan jayanya 2-3 ari ni..kerana mak saya dan juga adik2 dtg ke Kuantan nak tgk n main2 ngan Batrisya....so kenela bagi 100% perhatian kat family kan...diorang ade kat umah dari khamis sampaila ahad...hehheh...bukan main sonok lg Batrisya ade ramai nak melayan....

ni plak jalan2 kat Teluk Chempedak, Kuantan


Batrisya lak tidooo.....






ni plak time diorang dah nak balik...


p/s : gambar2 di atas diambil dengan menggunakan henpon Nokia N8 !

7 comments:

UMMI AMNA&AMZAR said...

Seronok ye dpt jumpe family..batrisya dpt jumpe nenek..mesti best...mak dtg dr mn ibu batrisya?

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

bestnya family datang...mesti nak jumpa cucu kesayangan ni...

ibu_BatRiSya @wardah said...

haah..seronok !
nenek batrisya dtg dari pasir mas, kelantan...

Rashita said...

wah...siap mention "gambar diambil dari henpon Nokia N8" tuhhh..... he eh eh e.....apsal tetiba aku jeles nih...he he hamtam sajalah...

Hezesuze said...

syoookk nye dpt jumpa ibunda huhu

Iman's Umi said...

mmg bestla skali skala fam. member jengah kita...mmg ptt diberi perhatian sepenuhnya.

zurazari said...

saya rindu kat kuantan...
saya rindu gak kat pekan...

pendek kater rindu kat pahang...
negeri penemu cinta with en somi=))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts