My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Monday, October 25, 2010

Tarikan baru untuk pelancong di Telok Chempedak, Kuantan ?!

opppsss...bukan yg ini tarikan pelancong tu...hehehe...

^

^

^

^

^

haaa... ni dia ! PATUNG BERNYAWA....
ibu xtaula kalu dia ni dah lama ade kat pantai tu...tp...baru sabtu lepas ibu nampak...sblm ni pegi, xde pon...ahaha...
ni on the way balik baru dia nak muncul, mmg sebijik cam patung la...

16 comments:

LYaFRINA said...

OOO.. robert martine rupanya..
dah lama dia ada.. kalo pegi mlm lg advance.. mcm2 ada... robert martine pon ada gak....

ermm duk kuantan jugak k???

cha said...

uiii terkejut kita, ptt mcm knl je gmbr yg ats tu.

MRS. K said...

dlu study kuantan.. lame giler ah tak pegi sana.. rindu nyer

UMMI AMNA&AMZAR said...

haha..suke2...tp xpenah pun sampai teluk cempedak..nnt ummi p sana blh la ibu batrisya bwk2 pusing2 kontan ek..

ibu_BatRiSya @wardah said...

ooo nama die robert martine ke....semua org takut nak g dekat die..ahahhaha....

Hezesuze said...

uiks ada robot lak....nape tak amik gambo ngan robot tu hehe

aibaks said...

wa... gi kuantan teluk cempedak no.. awat tak habaq ceq skali?

eRiNsZ said...

lamer tull x g tc huhuuh..

adda said...

kem salam kt patung ek

Mama Zharfan said...

suspens tadi heheh

Omu Rice said...

hurm...ase nyer mlm2 di buat aksi...tapi siang2 die duk dlm khemah die...org kata muka die teruk jadi sebab tu die pakai topeng...ase la...kalau salah mintak ampun....

Langit Pertama said...

sy pun bru nampak robot tu Isnin lepas...
LAma gak merenung dia, tak tau robot ke, orang...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kiter pernah pi then pernah tengok...tol ke patung ek?

ibu_BatRiSya @wardah said...

ni orang.....bukan patung...!
sbb berpeluang tgk die beralih tempat ari tu...elok2 teduh die pi kat tmpt panas..ahahah

zurazari said...

hehehehehe...
ni yg tak sabar nak g nie...

hehehehe tempat bertenet ngn en somi dulu kala... banyak memori kat sini=))

Myzul said...

dah lama tgk dia kat c2..pernah masuk dlm paper abg ni..pernah gak dgr cite yg org kata muka dia x elok..tp rasanya x btol cite ni. ada sapa2 yg boleh betulkan info ni :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts