My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Monday, November 22, 2010

Batrisya semasa Aidiladha

ibu xsempat nak cite lebih2 nih...
heheh...raya haji kitorang satu famili cuti dari rabu sampaila ahad..
fuhh...nak muntah rase bila memikirkan ari ni isnin dah nak dtg keje..huhuhu...
xmo keje...xmo keje.....! tp mane lak nak dtg duit nak beli itu ini kan???

al kisah Batrisya time raya ari tu buat peel lagi....xnak g dukung atau duk ngan org lain...
kalu nak main mesti nak mak ayah die bertempek dekat ngan die..xpon main mainan sambil duk atas riba ibu...hohh...padahal raya pose ari tu ok je...nak je g ngan semua orang...
hmmm...apela anak ibu sorang nih...!

ok layan gambar Batrisya ngan satu-satunya sepupu die....ade sesuatu yg serupa..
heheh...ape die ek? cuba korang teka..hik..hik...(tp xde hadiah ni...heheh)





p/s: mereka dua ni sebenarnye sebaya...beza dlm 5 bulan je...Batrisya lebih muda...pendek dan kecik sket dari sepupu die...hehehe

3 comments:

Rizziela said...

pandainya dia bergambar

cha said...

macam lama je tak nampak Batrisya. hihi... rindula kat dia.

Hezesuze said...

cantik baju batrisya tu uols..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts