My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Tuesday, December 7, 2010

Cek Nuffnang dah sampai ! RM xxx ...

Alhamdulillah...bende yg ditunggu-tunggu dah sampai !

Semalam balik dr keje tengok dalam peti pos dah ade sampul putih sampai...memang dah agak la dari Nuffnang ! gembira rasenye, dahla ari ni cuti, dapat bersantai dan jalan2 ngan famili jap...

oklah, cek diterima berjumlah RM 145.59 ! rezeki terkumpul, setelah 3 bulan bersama Nuffnang...terima kasih !

ini merupakan cek yang pertama buat ibu....ibu cash out pada 31 Oktober lepas ! boleh tengok entry yg ini !

11 comments:

sarah-najwan said...

tahniah..bole open table dan berjimba2 ngan kuantan moms blogger ..hhee..gurau je

munna said...

wah.. rezeki dah sampai ye...

honeyvsbee said...

tahniah bee tak merasa lagi ni...huhuh

YUL said...

wah, tahniah ye. bola la beli jajan untuk batrisya nie, hehe

Privacy_Resident said...

lama gak eh nak boleh dapat cek tu bila dah cash out. haish~ :(

Omu Rice said...

tahniah..tahniah..moga2 pasni lagi cepat dapat...dan lagi banyak...

Hezesuze said...

wow! banyak tu uols...

Maslina Rosdiana said...

Wardah,

Alhamdulillah..rezeki,semoga dimurahkan lagi ya...amin

Lelord said...

tahniah...x sabo nak tunggu my turn

aJa said...

wah2..tahniah2..

popcolours said...

tahniah!! saya nak dekat setahun, kosong lagi :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts