My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Thursday, December 2, 2010

CONGRATS to my TWIN sisters on your convocation !!!

Special entry....just nak hebohkan bahawa 2 orang adik ibu, yg kembar dah pon selamat konvo semalam kat uitm shah alam....dalam bidang kualiti makanan (ade sape2 ade keje kosong untuk adik2 saya ini?)...Alhamdulillah diorang gak berjaya dapat FIRST CLASS !

si kembar pertama : Nor Nabihah

si kembar kedua : Nor Nabilah

yang di kiri dan kanan itu ialah ibu dan ayah kami !

p/s: apakah ada kemungkinan untuk aku dapat anak kembar juga????!

8 comments:

~ PIJA ~ said...

ade kemungkinan gak tu...hehehe

Hezesuze said...

tahniah pada kedua2 nye...mesti ayah n ibu uols org yg paling gembira kan..

[-suziey-] said...

tahniah pada si kembar..sejuk perut mak mengandung..kembar 2-2 berjaya..

Izan Ishak said...

tahniah buat nabilah n nabihah.. hebatnya dpt 1st class lagi...

*insyaALLAH...kalau ada rezki lepas ni batrisyia bole dpt adik kembar jugak~

Redbloodsnow said...

wahhh bestnyerrrr ade pasangan kembar. jeless..hehe

mr_mrs mikko said...

waaaa...
dhla tein..
masuk u pun sma2

grade pn sma2..
aku pn ada kwn dlu twin sma2 u..
comel jaa tgk!
hihi

Omu Rice said...

tahniah..bestnyer...mungkin dapat kembar jugak kot..

ch@ said...

kemungkinan besar ada... hahaha meriah la rumah ibu nanti.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts