My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Thursday, December 2, 2010

En. Nuff masih ingat kat ibu...BE ke-19 & 20 ! & ME ke-16..


setelah berusaha gigih up kan balik trafik kat sini, post entry macam maraton, akhirnya...itu dia...pucuk dicita , ulam mendatang !
terima kasih sekali lg untuk Nuffnang kerana masih sudi bagi BE ke-19 & 20 kat ibu...
dapat dua lak tu...! satu digi dan satu lagi IKEA...i likeee IKEA !!!

Alhamdulillah...setelah berhari-hari macam nyawa2 ikan je BE ibu...cam nak x nak je muncul...berseri kembali...!
yg Alliance tu nampaknye bakal bergelar 'metered earning' x lame lagi...kerana sudah lgsg x kuar2...


meter earning ke-16 ibu ialah dari dutch lady...adela beberapa hengget yg boleh cover makan sehari...uhuhu...

ni plak...cek pertama ibu yg sudah di hantar....yippiii!!!

10 comments:

Yati Ali said...

wah byknyer BE, rezeki tu...

amirah said...

bestnya.rezeki2...

LyNn HaMzAh said...

bestnyer...banyak BE...suka tengok...

YUL said...

wah besynye, bila la dapat BE dari nuffnang nie, hehe, jeles2!
http://yulsahaja.blogspot.com/2010/12/heliza-helmi-gila.html

Dayu said...

rezeki..rezeki
sape nak bagi kan, biar sikit tp tetap berharga

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Bestnyaaaaaaaaa!!!! Tahniah ibu... Teruskan usaha gegeih anda.. ;o)

Izan Ishak said...

banyak tu BE...elok je bersusun..

tahniah cek dah ond way ye~

Redbloodsnow said...

zie dh sebulan lebih dh xde BE masok :( sedih arr

omurice said...

tahniah..banyak BE...bertambah2 rezeki...insyallah.

zanna said...

Alhamdullilah saya daftar tapi sampai sekarang tak boleh kecewa rasanya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts