My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Thursday, December 30, 2010

Esok cuti umum ??! Apakah ibu pun cuti ?



"PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak malam tadi mengisytiharkan esok sebagai cuti umum bagi meraikan kejayaan sulung pasukan bola sepak kebangsaan pada kejohanan Piala AFF Suzuki di Jakarta, malam tadi."


apakah company ibu pon cuti besok...kalu nak tau...ibu punya tempat keje ni agak pelik sket !
time orang cuti umum, die bleh suh kite keje cam biasa....masa ni lah masalah akan timbul bila taska tutup...abis tu nak letak anak-anak kat ne? maka terpaksalah ibu atau ayah amik cuti (atau kadang2 amik MC)
hmmm...gini ler nasib makan gaji...bile la agaknye nak ade bisnes sdiri nih...!!!

5 comments:

ummioked said...

kesiannya..tak pe saya pon kadang2 amik mc special punya....ha ha, nak buat cam na, sayang tu cuti

ibu_BatRiSya @wardah said...

nak amik cuti pun..cuti mmg dah abis...huhuhuuuu...

Hidayah said...

so, cuti ke tak cuti?
pelan2 ada rezki dpt la buat bisnes sendiri

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

huhuuh, esok ganu dh cuti..
jd takde ape² makna la, hukhukhuk..
pasrah..
pepon, tahniah HARIMAU MALAYA..
garuga, kasi garuda penyet sodap gak.. :P

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah best2 cuti kan kita dah amik cuti so cuti tu postpone tahun depan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts