My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Thursday, December 23, 2010

Ibu dah hantar scoop susu Batrisya...kumpul point !

haaa...ni dia susu yang Batrisya minum skang...
sebelum umur satu tahun, die minum Promil Gold...
masa newborn dulu... minum Nursoy (soy based milk) + susu ibu...

sejak beranak ni rajin plak ibu kumpul bende2 yg Batrisya guna, yg boleh kumpul point macam scoop susu wyeth ni....pastu point untuk pampers...
ade redemption program ke tak, mmg ibu kumpul je dulu..heheh


Alhamdulillah untuk scoop susu ni dah berjaya kumpul 15 scoops..kalu ikut website die,
1 scoop = 10 points....dapat sebijik tupperware jadikle..kihkih..

3 comments:

ummioked said...

ibu-batrisya, kita pon kumpul scoop tapi untuk susu pediasure, adalah dalam 30 scoop tapi target nak 100 scoop (tamaknya, he he)..tak redeem lagi....

[-suziey-] said...

waaa bykla point bole dpt..bgs gk redemption camni..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah gigih kumpul tu, pecaya tak kita balqis dari tecik minum susu ni sampai la ni tak pernah kumpul sellau buang je, sayang kan la ni balqis dah umur 3 tahun...sebulan 3 tin, tapi sdu tak simpan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts