My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Tuesday, December 14, 2010

Kejayaan keluarga Besar ibu_batrisya

gambar ni ibu amik kat facebook adik..die tag ibu...
bila tengok ni...rasa kagum sendiri..bukan perasan ke ape tp ibu sendiri sebenarnya baru sedar bahawa adik-beradik semuanya dah besar2, masing2 sudah pegang ijazah sendiri, ade keje sendiri...dan.... x lama lagi plak 2 orang adik ibu akan kawin tahun depan, InsyaALLAH..

ingat lagi dulu semua kecik2 lagi, masih hingusan...nak ape2 semua mintak ngan umi n ayah..selalu bergaduh 'manja' sesama sendiri, siap ade bawak batang penyapu nak pukul, ade gak adegan tarik rambut..huhh..macam2la kalu adik beradik ramai ni...skang Alhamdulillah masing2 mula berdikari...

adik beradik ibu semua 7 orang...ibu sulung..heheheh..tu pasal gambar i atas skali !
ade lg 2 orang still belajar...sorang kat UK, sorang lg baru abis PMR...semoga mereka juga akan ikut jejak kakak2 & abang nye......

Hopefully, Batrisya pon akan jd anak yg berjaya dan cemerlang jugak...amiiinnnn...insyaAllah..

7 comments:

mama tisya said...

bangga kn bila tgk adik2 berjaya

**adiah dh smp tq

Rizziela said...

syok kan bila masing2 dah berjaya

ch@ said...

golongan cerdik pandai, insya-Allah Batrisya akan ikut jejak.

kita ada dua orang beradik je, adik pun sampai diploma. Golongan agak kurang belajar, hihiii.

dua org, dia la kawan, dia la musuh.

Privacy_Resident said...

Waah. Bestlah. Semua pun ada kepandaian tersendiri.

Ijazah bidang sama ke lain-lain ni?

:)

ibu_BatRiSya @wardah said...

ibu bidang engineering...2 org bawah , farmasi, 2 paling bawah (kembar)-kualiti makanan....

Alhamdulillah...mungkin sbb anak cikgu, kalu tak, ade kut yg jd usahawan kedai makan ke, lembu-kambing ke..hehhe

Zur@ZaRi said...

mesti la mak bangga kan...
anak2 sumer menjadi..
hopefully anak2 zura nnt akan berjaya gak=)) congrates!

Anna Da Lady said...

Amin.moga batrisya pun ikut jejak langkah her parents and her untie, uncle :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts