My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Saturday, December 18, 2010

Semalam demam, muntah-muntah....

Alkisah pagi2 buta tadi...Batrisya dua kali muntah....demam jugak sket2...
dah 2 kali tukar baju tu....sambung tido..
pastu, tetiba die sedar lg, nak berak lak..adusss.....camni la gaya bila ade anak kecik kan...(seharusnya jd peringatan pada yg masih bujang dan lum ade anak)....mental perlu mantap la kalu nak ade anak...mane taknye, kite perlu bangun pagi2 buta untuk sentuh air yg sejuk2 tu...heheh kalu xde anak dulu, jgn harap nak bangun...

sebagai ibu kite perlu banyak berkorban...hmmm ...memang sangat2 besar pengorbanan seorng ibu membesarkn anak...

hari ni plan dengan ayah nak bawak Batrisya berubat sekali lg secara hemopati...mudah-mudahan die akan sembuh dan sihat...xsanggup ibu tgk die x selera nak makan...
dah le gigi x berapa nak ade, badan pun kecik je (org cam xcaya je bila cakap die dah setahun tau...)

2 comments:

ch@ said...

kena dedahkan dia dgn udara segar di luar, pergi taman ke. bagi dia aktif sikit. haaa betul la kak. 4 5 pagi bangun buat susu, basuh berak, kalau dulu tidur aman je. dh ada anak, jgn harap la kan...

get well soon Batrisya.

Farra Dhelina said...

smga lekas sembuh batrisya..ibu jgn sedih2 ye..kena kuat semangat :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts