My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Wednesday, January 5, 2011

Batrisya datang untuk menggegarkan dunia !

video

hehheh...harap2 anda semua boleh bukak video ni....!
sudah maju beberapa tapak..yeayyy!...ibu yg excited lebih..hikhik..

7 comments:

iwan_dextrous said...

hihihi...comel sgt...


Dextrous cyber life

ch@ said...

kena bersiap sedia dgn rumah yg lapang. dia akan memulakan aktivitinya sebagaimana cikOniii. part2 ni, kena berjaga-jaga je la, sebab dia akan sentiasa jatuh dgn tak pasal2. takde angin takde ribut pun dia boleh tiba2 je jatuh.

Ummi AmnaAmzar said...

TAHNIAH batrisya...adik amzar syakir pun dah boleh jln..lagi 8 hari masuk setaun..

sarah-najwan said...

tahniah ibu..sukonyo dio batrisyia bule jale2..hehe..

jika tgk mbesar dgn cepat n aktif di depan mata..mmg rasa gembira yg amat...

mommyYen said...

bes moment tu.hehehe..
pandai dia balancing bdn dia kan..so comel..

SYaMiLa said...

error...tk leh nk tgk sicomel tu berjalan..huhuu

My recent post"Tamat Sudah Syamila’s GA"

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

ala kita tak leh nak view langsung video ni, sedey nya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts