My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Thursday, February 10, 2011

First artist yg dtg umah ibu...apa hubungan die dan adik saya??!

kalu sesape mengikuti perkembangan blog ibu sblm ni mungkin dah tau sape...hehehe
saje je wat gempak...

artis tersebut adalah pelakon ENOT....
sape die? camne die leh ade skali dlm majlis kawin adik ibu ni???!

oklah... Enot ni ialah isteri pd abang kpd suami adik ibu...errkkkk....berbelit-belit lakss...
paham ke?! atau...isteri pd abg ipar adik ibu ni....he he he...
xsure ape org panggil....biras? ipar duai?

hehe okla...layan gambo...

ini masa bertandang ke rumah pihak lelaki

bersama pengantin baru..

masa ni rombongan baru sampai umah ibu...


enot and families...

family ibu....adik-beradik + ayah n umi...

kurang sorang ni....adik yg blajar kat UK xde la....

semua nak bergambar ngan enot...yg pegang tgn enot tu mak andam ok...jgn x tau!!!
he he he


11 comments:

Ummi AmnaAmzar said...

glamer plak enot disitu..ibu jadi keluarga artis la plak ye...

Hanis Azla said...

dah jd sedara enot lah skrg ni yer.. he..he..

comelnya pengantin.. cantik songket hijau tu.. pelamin pun cantik..

Zur@ZaRi said...

hehehehe...
artis datang..
enot plak tue..

gamat tak umah d wat nyer..
enot tu kan kaki lawak...
suker dgr dier berlawak=))
bersahaja...

Nad @ MamaZakwan said...

oo..biras le tu.. :)

Zue AnnaLeeya said...

enot tuh birasla dgn adik wardah... pemes gitu kan??? hehe...

munna said...

lagi besar kat luar rupanya enot ni...

Gieyana said...

cantik pelamin n gambar yg pakai kaler keemasan tue..:D

Anonymous said...

Apasal dalam banyak2 perempuan tu, hanya Enot je yang tak reti2 nak pakai tudung.
Kalau ya pun artis, eloklah pakai tudung dari rambut nampak serabai tu lebih2 lagi masa pegi ziarah kenduri.

ibu_BatRiSya @wardah said...

hahah...sopan je die mase dtg ari tu...x buat lawak pon...cuma terserlah la sket perwatakan die yg lain sket tu..maklumla org kelate kebanyakan bertudung..heheh

ch@ said...

takpe, dia tak bertudung pun tak la dia seksi terlampau, orang pun dah kenal ngan dia. cantik la gambar kuning keemasan tu, hahaaa kelihatan mewah gitu. eh, selamat melangkah ke alam baru buat adik kak Wardah, muka sama je.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

enot ne cutekan??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts