My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Wednesday, April 27, 2011

Aksi Batrisya Berkuda

nak cite pasal ibu ade belikan kuda baru untuk Batrisya...memandangkan die suka sgt naik bende alah ni kat taska, siap x nak balik lg...so that's why belikan gak kuda ni...huhhu
tp bila dah de kat umah, xdela slalu sgt pon Batrisya naik....asyik nak ikut je ibu gi mane pon...kalu leh nak berdukung aje..isk..manja betul!

selepas mandi...

ni plak sebelum mandi..
tengok ler rambut die.....
mamai lagi sbenarnya nih !
bangun tido terus ibu letak atas KUDA...kahkahkah

4 comments:

Imaan09 said...

banyaknyaaa menan batrisya.. rambut diaaaa..hehe

i k i N said...

pinjam lambut... :)

LindaRahim said...

rasanya sebab anak2 ni suka bila berebut-rebut kot...mcm anak sy, selalu bila g umah org suke sgt benda anak tuan rumah punya...sampai x nak baliklah, berebutlah...tp bila kita dah belikan...xdela suke sgt pon...hihi...

m@Ri@ said...

comel rambut batrisya...mcm rambut aunty..hehe..em kalau suka main sesuatu benda tu bangun pun terus nak main kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts