My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Tuesday, April 26, 2011

Batrisya dan buku-bukunya






ok...inilah die buku-buku yg selalu Batrisya 'baca' di waktu lapangnya..heheheh
walaupun sempat buka dlm bbrp minit, tp cukup bermakna...sbb dlm bbrp minit tu la otak die cuba serap semua yg die baru belajar...tp favourite buku die ialah buku gambar binatang!

good job my dear Batrisya...semoga nanti minat die nak membaca tu akan dtg sendiri....insyaAllah!!!


Batrisya rindu nak bercerita dgn aunty-aunty semua !
tp apakan daya baru skarang ibu Batrisya 'x sibuk'...uhuhuhu~

5 comments:

ch@ said...

sama dgn buku kakakOni la, tapiii buku kakakOni dah habis, bila buka je buku tu, mulala dia membaca stail dia. bestkan tengok anak membaca.

nanti kakWardah, bagi pen dgn kertas suruh dia conteng, kalau dia meniarap sambil angkat kaki, comel sangat. mcm org bsr.

[-suziey-] said...

waaa minat membaca ye..bagus..kena didik dr kecik minta membaca ni..ni pesta buku dh pegi ke..

ibu_BatRiSya @wardah said...

Alhamdulillah....ikut jejak ibu die kut suka baca..hikhik

cha: penah gak bg pen suh tulis kat board mainan tu ..mmg die meniarap la..
kdg2 tgk laptop pon niarap gak...cute! heheh

Ummi Eisya&Amani said...

mmg bagus ajar dari kecik minta membaca ni..

ibu_Arifa said...

batrisya...rindunya tak dgr citer dia...sorry lama tak singgah sini.
waaa..batrisya dah ada byk buku yer...bestnyer!! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts