My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Tuesday, October 18, 2011

Berita baik di bulan Oktober!

Dah lama ibu xberceloteh kat sini...mcm2 nak cite sampai xtercerita.....dipendekkan cite,
bulan Oktober ni nampaknye bukan TRAGEDI oktober yer utk ibu...tp bulan terbaik untuk tahun ini...

maksud ibu, bulan ini bulan yg menggembirakan...
sebab ape? sebab ibu dah dpt KEJE BARU !!! dapatla nti merasa suasana kerja baru yg harapnye lebih baik dr skang...

nape ibu nak tukar keje??? hmmmm....xperlulah nak cite lebih2 sini...kang ade lak saman ibu..ahahhah...janji semua sudah selamat...ibu pun dah hantar surat resign + dah jumpa empunya company dan berterima kasih pd nya.... =D

apepun, ibu sgt hepiiiii.............yahhuuuuu......harap2 dimurahkan lg rezeki di tempat keje baru nanti...harap kalian sahabat semua, mendoakan kejayaan ibu...! ibu akan start di tempat baru lebih kurang 14/11/11 nanti....Alhamdulillah...semoga ibu akan lebih tenang..

11 comments:

Kehelan said...

malas nak tanya kat FB, dpt kije kat depan pagar ke?

Iman's Umi said...

Tahniah ibu, sy tumpang gembira...smg selesa di tmpt bru.

ibu_BatRiSya @wardah said...

KEHELAN: lari terus dari bidang itu dan kembali ke asal ----> piping

ibu_BatRiSya @wardah said...

iman's umi : thanks!

Mommy Aisy said...

Salam Ibu!

Salam Ziarah, Mommy singgah sini. Cm sama je ape yg Mommy dpt. Mommy pun dapat berita baik! Dpt keje baru jugak! Rezeki dpt kerja di tempat baru.

Btw, bila u mula keje baru ibu?

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

selamat bekerja di persekitaran baru.. =)

Hanif Irfan said...

amin...

Ummi AmnaAmzar said...

tahniah ibu.. smg lebih selesa dan tenang di tempat keja baru ye..gud luck!

Deq's Qienz said...

nice to met u :D
cumeiii bb:))

QA's ~ mamapapa said...

tahniah..smoga bhagia kt tmpt keje bru...:))sy follow awk,ye..sudi2knlah follow blog sy jga,ye:))

MamaAiman said...

goodluck!semoga makin dimurahkan rezki!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts