My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Monday, September 10, 2012

Handbag hantaranku.....

hubby selalu gak dpt baucer parkson, so semalam kitorg pi la jln2, shopping la konon...yela kalu xguna baucer tu, expired plak...rugi...hihi
so semalam dapat rembat sepasang sandal...raya hari tu ibu x beli pon kasut raya so ni kira mcm kasut raya la...ni kan bln syawal lg...

pergi kat area Timberland, sbb hubby nak cari brg die plak , ibu ternampak kiwi kasut n bbrp bende lain utk brg kulit. tetiba teringat kat henbeg hantaran yg ibu dpt 6 tahun lps..(dah 6 tahun kawin okay!)....ehem first day raya ari tu adalah anniversary kitorg, yeayyy!

nasib baik gak beli beg yg ok, jenama Bonia,
alah membeli, menang memakai! tul tak? kalu x ,silap2 dah x jumpa ngan henbeg kesayanganku ini...so terpiki utk pakai semula..bwk gi opis..so ibu beli la spray utk brg kulit n spray dgn penuh kasih syg kat henbeg ibu itu...hahhaha...dan hari ni ku bwk dtg opis... :)

inilah die handbag ibu yg cute itu !


ni la die bende yg ibu guna utk sembur kat henbeg tu...multipurpose...huhu

1 comment:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

comel lg beg hantaran tu wlpn dh 6 thn..
kenan plak design nya yg simple..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts