My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Friday, September 14, 2012

TEFAL oh TEFAL ...kini ku memilikimu dgn bantuan BONUS LINK!


Dapat jugak ibu merasa guna peralatan TEFAL... ni pon dapat beli dgn harga yg lebih murah setelah kumpul STAMP kat resit (10 stamp utk pemegang kat BONUS LINK + dibayar menggunakan baucer parkson (beli kat PARKSON)..so kiranya kami mcm bayar bape hengget jela..xsampai rm5 pon kalu x silap...hehehhe...

Kuali TEFAL ni masih belum dirasmikan lagi...belum terfikir nak masak apa dlm ni....

hmmm....baucer parkson pon still ade lagi...nampak gaya macam nak kene pegi KL minggu ni...boleh la habiskan baucer tu sblm expired...yippie shopping lagi!!!

p/s: sejak dua menjak ni terasa bahasa melayu ku tunggang langgang sikit...nak buat ayat rs mcm ssh sgt...tulah lama sgt x menulis...huhuhu

2 comments:

yuyu jannah said...

yeayyy seronok nye ibu neesya dh dpt tefal..mama hafiz x mampu lagi ni...

shalizaaziz said...

bestnya :) nak masak makin rasa seronok kan ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts