My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Saturday, October 27, 2012

Gambar sambutan besday Batrisya di taska

Alhamdulillah..selesai sudah majlis sambutan besday kecil-kecilan batrisya kat taska pada 18 oktober, khamis lepas...
Hehe...balik je ibu terus tgk and upload gambar ke FB... X sangka plak muka anak ibu ni masam mencuka... Bila tanya nape wat muka mcm tu, rupanya dia malu...huhuhu

Muka dari satu gambar ke gambar lain dah macam copy paste je...xde satu pon yg senyum apatah lg sengih..hehehe..penat ibu cari gamba nak tepek atas kek tu..heheh

Tp kenala dgn tema majlis, iaitu ANGRY BIRD ! So besday girl pon turut "angry"..ngehngeh...

Bergambar dulu ngan kawan2..



Besday girl kene bagi ucapan ?!




Posted via DraftCraft app

3 comments:

mamalieyna said...

HAPPY BIRTHDAY BATRISYIA... ! HA MASYAM JER DIA..HEHE.. IKUT TEMA EH.. RAMAI KAWAN2 BATRISYIA..MESTI SUKA DIA TU..

Imaan09 said...

yayyy~.. jangan ikat rambut, dia, nnt xnampak rambut mahal tu..haha, boleh x komen cenggitu??

obat kencing manis said...

wah ada yang lagi perayaan ultah ya..selamat ultah Batrisyia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts