My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Friday, January 25, 2013

Batrisya dan baju kurung

Sejak dua menjak ni, Batrisya suka sgt pakai 'baju raya' (panggilan dia untuk baju kurung)...
X kira la malam ke siang ke...nk pegi beriadah ke....kalu bleh dia nk pakai gak baju kurung tu..isk... Wat rugi je ibu beli baju2 t shirt lain tu...menjerit2 x nak pakai...tp layankan jelah anak dara sorang ni...baju kurung dah la x byk, dah kecik2 plak tu semua...
Tgh nak cari stok baju kurung yg baru ni utk batrisya..tp nk dekat raya cina ni manela nak ade sgt ready stok...huhh



Ok...ni gambar anak ibu tu masa gi playground....sport shoes shocking pink lagi!
Siap ngan spek mata bagai...tp.. Berbaju kurung..huh


Ni mlm2.. Dh mcm bj kurung kedah je...huhu

Errkkk....ni plak kasut baru batrisya yg dipakai dgn baju kurung tu...grab terus sbb takut xde size...ekekek....

P.s: sesape ade jual baju kurung, sila menyerah diri...heheh

Posted via DraftCraft app

1 comment:

mama ila said...

wahhh..cantik kasut dia.. salam kenal...ila follow sini #609

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts