My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Friday, February 1, 2013

Batrisya dan hasil kerja pertamanya di taska

Heheh... Tu dia, hasil seni Batrisya yang pertama di taska... Ada lagi satu lukisan tapi ibu tak snap gambarnya...

Ermm boleh la. Macam tak percaya pulak boleh pegang pensil warna sebab bila suruh kat rumah , dia aniayanya pensil tu... Tonyoh kat sofa la, ketuk la.. Suruh warna, dia pulak suruh kita warnakan buku tu. mula-mula memang tolong juga warnakan tapi nampak macam takde unsur2 nak ikut apa ibu buat... Sabar jelah...

Makanya terpaksa lah serahkan tugas ni kat teacher di taska... Hurmmm

Oh ya, mengenai Iqra' pula, dia dah boleh baca yang dua huruf je. Bila masuk yang ada tiga huruf, dia dah mula confuse.. Heheh... Tak pe lah, slow slow....

1 comment:

Zira Aziz said...

..cantik ni..setara ngn bdk umo 7 thn.. ;P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts