My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Monday, November 25, 2013

Testimoni vitamin untuk kurus @ set slim shaklee

Salam...

Siapa lagi yang masih tercari set kurus shaklee? Nak set slim shaklee yang bajet saja? Semua ada.....

Jom tengok dulu testimoni kat bawah ni.

Testimoni set kurus shaklee #1:

Akak ni katanya lepas 2 minggu amalkan full set slim shaklee ni terus turun 5kg..... sampailah jadi macam gambar belah kanan sekali tu....cun, kurus & gebu kan?
Dia amalkan full set slim iaitu : ALFALFA, LECITHIN, OMEGAGUARD, ESP & CINCH MIX SHAKE.

Tak mahukah anda jadi secantik beliau? Pelaburan yang sangat berbaloi ok!

Testimoni set kurus shaklee #2:

Hanya dengan makan lecithin....lepas 3 minggu boleh lost 5 kg okeh! Nasi semua makan cam biasa katanya sebab takut susu badan drop....penangan menyusu badan ditambah dengan pembakaran lemak oleh LECITHIN memang lagi cepat la kurus...lagi jika ambil full set vitamin untuk slim shaklee...lagi meletop laa.. heheh

nak harga runtuh bagi semua vitamin untuk slim dari shaklee atau set kurus shaklee yang bajet? Cepat2 sms/whatsapp saya di 019-9887126 (wardah).

Testimoni #1:


Testimoni #2:

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts