My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Sunday, August 24, 2014

Batrisya teringin nak bela arnab la...



Aktiviti hujung minggu kami...

Hari Ahad, kebiasaannya kami pergi PASAR TANI depan UTC kuantan.

Rutin...mesti pergi tengok arnab yang sorang uncle ni jual...

Memang gebu gebas semua arnab...ibu pun geram je tengok..iskkk








Muka sayu batrisya...lepas sorang2 datang beli arnab kat situ...

Tetiba dia pon request ,

"Ibu, nak yang ni...."

Kira dah order la tu...aduii maaf anak...
Tak dapat ibu nak penuhi permintaanmu itu...hehehe
Satu hal pulak nak maintenance arnab tu..kalau beli, tak boleh nak beli sekor je...nak kena beli sepasang..

Harga pulak rm100 seekor....uwaaargghh

Ada banyak jenis atau baka... Ada teddy bear, fuzzy L... Dan rex...
Ku suka yang baka Rex...bulu pendek tapi....sedapnya usap bulu dia...macam karpet!!!



Kalau tak silap, ni jenis Rex



Haaa....ini jenis fuzzy....mata pon dah tak nampak kat mana...camne dia nak berjalan pon tak tau la...nampak ke idak? Hahahahah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts