My Beloved Followers

Welcome to Wardazri VitaShoppe !

COD shaklee area: Indera Mahkota, Bandar Damansara, Balok, Beserah, Gebeng, Sg.Isap, KUANTAN and delivery throughout Malaysia (including SABAH & SARAWAK) !!!

Sms/whatsapp : 019-9887126 (Pn. Wardah)
Email : wardah.rosa@gmail.com

Monday, March 31, 2014

PROMOSI MAC 2014: BUY 6 FREE 1 - HARGA PROMOSI ESP SHAKLEE!

***STICKY MODE***
PROMOSI MAC 2014 : BUY 6 FREE 1 ~ ESP SHAKLEE

[COD shaklee area KUANTAN : bandar indera mahkota, gebeng, bandar Damansara, Balok, taman astana permai ]

Assalamualaikum... selamat sejahtera!
Saya pengedar sah shaklee anda (id: 927624).
Sempena bulan promosi ESP ni, jom beli 6 tin ESP dan anda dapat FREE 1 tin ESP...jimat rm150! Boleh kongsi beli dengan kawan2 atau saudara mara anda...Bukan itu saja...anda juga dapat FREE MEMBERSHIP..terus boleh beli dengan HARGA AHLI je untuk mana2 produk SHAKLEE!

Dapatkan juga sebarang kombo ESP & VITAMIN SHAKLEE yang lain :-
♥ SET INGIN HAMIL / KESUBURAN
♥ SET KEHAMILAN
♥ SET BERPANTANG/PEMBEDAHAN
♥ SET PENYUSUAN
♥ SET SLIMMING / LANGSING
♥ SET GASTRIK/ ULSER PERUT /ALAHAN
♥ SET KESIHATAN OPTIMUM
♥ SET KURANGKAN RISIKO GUGUR & BAYI PRAMATANG
♥ SET TINGKATKAN TENAGA / KURANGKAN KELETIHAN
♥ SET KECANTIKAN KULIT / SKINCARE PREMIUM

dan tawaran HEBAT bagi kesemua rangkaian produk SHAKLEE... beserta FREE CONSULTATION!

Mahu order? Nak register keahlian?

Sms/wa 019-9887126 (wardah)
Http://wardazri.blogspot.com
Id:927624

Istimewanya ESP Shaklee.
■ Kerana ia merupakan sumber protein soya terbaik.Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. 
■ ESP menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.
■ Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.

Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama:
Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.
Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.
Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.
Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.
Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.
Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.


Monday, March 24, 2014

Promosi ESP shaklee tinggal lagi 7 hari aje!!!

Promosi ESP shaklee tak sampai seminggu je lagi nak berakhir (31 Mac)!

Jom tengok and refresh balik apa dia ESP SHAKLEE, kelebihan dan manfaat ESP serta kepentingan protein pada tubuh badan kita.

Info ESP:
Pengambilan protien membantu menghasilkan sel baru maka sel mati dan sel lama ini dapat disingkirkan. Apa kelebihan dan kebaikan protien sebenarnya ?

KEPERLUAN PROTEIN DALAM DIET HARIAN

Protein hakikatnya boleh didapati dalam makanan harian kita seperti ikan, ayam, daging, kekacang dan banyak lagi. Namun protein ini mudah musnah apabila berada dalam suhu masakan yang tinggi. Apabila ini berlaku, tubuh kita akan menyerap saki baki protein yang ada dan selebihnya badan kita menyerap minyak hasil masakan seperti ikan goreng, ayam goreng atau apa jua masakan terutama yang bergoreng.

Badan kita terdiri daripada sel. Dari sel membentuk tisu. Dari tisu membentuk organ. Dari organ membentuk sistem. Protein merupakan makanan kepada sel. Jika sel mendapat cukup protein ditambah dengan protein yang bagus, sel yang sihat akan mudah terbentuk demi menggantikan sel yang lama dan mati.

PENTINGKAH PROTEIN?
Our body need protein to grow! It’s a basic material of all living cells and organ-building block of the body. Stuktur asas badan manusia adalah sel. Segala penyakit pada zaman moden ini disebabkan oleh pengumpulan sel-sel yang LEMAH & KURANG SIHAT. Keperluan protein yang mencukupi dikatakan kunci kesihatan yang optimum – protein diperlukan untuk menghasilkan hormones, enzymes, antibodies and neurotransmitter.

25% daripada badan kita berasal (diperbuat?) daripada Protein. – kuku, rambut, kulit, otot-otot adalah protein. Malah Dr. Bruce Miller dalam bukunya mengatakan kita adalah protein.

Protein berasal dari perkataan Greek (PROTOS) bermaksud – ‘the first’ dan badan kita terdiri daripada :-

1. 66% Water
2. 25% Protein
3. 8% Fats
4. 1% Combination of Minerals & Vitamins 100%

TAHUKAH ANDA ?

Shaklee adalah syarikat pertama yang mewujudkan suplemen protein berasaskan kacang soya. Sebenarnya, pengasingan soya pertama yang pernah dihasilkan adalah dicipta oleh Dr. Forest C. Shaklee pada tahun 1970an. Selang beberapa tahun kemudian, beberapa ujian klinikal telah membuktikan apa yang ditemui oleh Dr. Shaklee sebelumnya iaitu protein soya merupakan sebuah blok binaan utama bagi membina kesihatan jangka panjang.

SHAKLEE ENERGIZING SOY PROTEIN

Ini adalah makanan utama dalam program Shaklee. Amat penting dalam diet harian kita. Ia merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya. Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.

Soy Protein Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

Soy Protein tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.

PROTEIN SOYA SHAKLEE IALAH NON-GMO SOY!

Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.

RISIKO KEKURANGAN PROTEIN (SECARA UMUM):

1. Anemia (kurang darah atau kurang oksigen dalam darah)
2. Kidney disease (penyakit buah pinggang)
3. Liver (penyakit hati)
4. High Cholesterol (kolesterol tinggi)
5. Low blood pressure (tekanan darah rendah)
6. Low blood sugar (kandungan gula darah rendah)
7. Nerve instability (Fungsi saraf tak stabil)
8. Peptic ulcer (Ulser perut + usus)
9. Poor wound healing (Luka ambat sembuh)
10. Poor blood circulation (Pengaliran darah yang tidak lancar)
11. Poor vision (Penglihatan kurang baik)
12. Irritability (Badan menggeletar)
13. Fatigue (Letih lesu)
14. Weakness (Lemah)
15. Water retention (Tinggi kandungan air dalam tisu badan)
16. Prolonged period of time mental retardation (Terancat akal)
17. Lack of resistance to infection (Ketahanan badan rendah terhadap jangkitan)

Kelebihan ESP ini ialah;

¤ membantu membina dan perbaiki tisu-tisu badan, dari sel akan terbentuk organ. Dari organ terhasilnya sistem. Ia penting kepada pembentukan janin dan juga membantu untuk menambahkan susu.

¤ menyediakan 14gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk sihatkan jantung

¤ setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat,payudara dan menepous

¤ indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah

Jadi... Apa yang anda akan dapat setelah minum ESP ni?

♥Pelajar dan pekerja atau individu dewasa : As energy booster (kalau minum pagi2 tu. terasa energetic dan tak rasa lapar sangat.. so bonuslah for weight management)

♥Lelaki : melindungi dari any disease(heart, cancer etc)

♥Ibu mengandung : for a healthier pregnancy – well-grown fetus ; less late pregnancy discomfort.

♥Wanita : keanjalan kulit… (protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut).

Sangat2 lah banyak kelebihan ESP SHAKLEE ni...
Rugi anda tak dapatkannya bulan ni...sebab bulan ni anda boleh dapatkan ESP dengan harga promosi beli 6 percuma 1 canister !!! Promosi ni mungkin akan datang semula lagi setahun atau mungkin lagi 2 tahun...hmmm saya pon tak tahu dan tak boleh janji yer....setiap promosi ditetapkan oleh pihak SHAKLEE dan kami pengedar pun tak tahu..

Nak order shaklee? Nak tahu harga ESP shaklee?

Wardah ( ID : 927624)
Sms/whatsapp : 019-9887126
Http://wardazri.blogspot.com

Tuesday, March 18, 2014

Lagi side effect ESP SHAKLEE pada kulit anda !

Haa lagi2 pasal ESP SHAKLEE..

Ada apa dengan ESP SHAKLEE ni?

Apa bestnya ESP SHAKLEE 

Nak tau? Hmm...tengok sendiri...baca sendiri apa dah jadi pada mereka ni semua....

Lagi testimoni ESP SHAKLEE, klik link di bawah;

http://wardazri.blogspot.com/search/label/Testimoni%20ESP

Testimoni esp + vitamin E + alfalfa :

Adakah kulit anda seperti si dia ini? Berjerawat?

Apa kata detoks dengan alfalfa dan sambil tu pulihkan kulit dari dalam dengan ESP dan vitamin E.. ESP bantu hasilkan sel baru manakala vitamin E bantu pudarkan parut jerawat.


Testimoni ESP + Vitamin C :
Para ibu hamil memang tak rugi cuba ye....
Itupun kalu tak nak stretchmark merata2 kat bahagian perut....
Kalu rasa stretch mark tu cantik, hmmm biarkan aje....

Testimoni ESP + Vitamin E + vitamin C:
Tak rugi konsisten mencuba....anda lihat sendiri hasilnya...
Kalau baru sebulan dah harapkan kesan ketara, baik jangan cuba shaklee...anda juga mungkin terdedah dengan bahan kimia berbahaya jika kesannya terlalu cepat....

Nahhh ape lagi?
Bulan ni promosi ESP buy 6 free 1!

Bulan april 2014 dah tak de ye promosi ni....
AWAS!!!

Sms/whatsapp 019-9887126 (wardah)
SEGERA!!!


Vitamin penyusuan SHAKLEE: Rangsang pengeluaran susu sambil langsingkan badan!?

[SLIM selepas bersalin]

Ibu ibu yang baru melahirkan anak semestinya risau kan sebab takut badan naik mendadak selepas bersalin..ibu ibu tak perlu risau lagi kerana SHAKLEE dapat membantu ibu ibu menyahkan mimpi ngeri ini.♥.Jom tengok bagaimana ESP, ALFALFA & LECITHIN dapat membantu ibu ibu...

ESP
-Memberi rasa kenyang lebih lama
-Membantu membakar kalori
-Mempercepatkan penghasilan susu dan memekatkan susu ibu
-Membantu mendapatkan kulit yang cantik, menghilangkan parut dan menegangkan payudara

LECITHIN
-Memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan
-Mengatasi perut buncit
-Mengatasi masalah liang susu tersumbat

ALFALFA
-Digelar raja segala tumbuhan
-Membantu melawaskan pembuangan
-Membantu nyahkan toksin dalam badan

Wahhh..bestkan?? Jom2 order sementara PROMOSI ESP BUY 6 FREE 1 sedang berlangsung ni!!

Harga ESP shaklee?
Harga set menyusu shaklee?
Harga set menyusu + slimming shaklee?

Cepat2... hubungi saya ye...

#sayajual #shaklee
Wardah ( ID : 927624)
Sms/whatsapp : 019-9887126

Info lain memgenai set menyusu bajet klik SINI

Wednesday, March 12, 2014

Hati2 dgn ESP..KENAPA? Jom tgk Testimoni ESP untuk GASTRIK, USUS & KULIT!!!

Salam allss...

Lama tak menulis yang terkini mengenai shaklee...

Yang pasti, promosi Mac , ESP SHAKLEE buy 6 free 1 masih berjalan hingga 31 Mac nanti...

Beli 1 dapat 1
Beli 2 dapat 2
.
.
.
.
Beli 6 dapat 7 !!!

Heheheh..

Apapun harga ESP adalah di jamin terbaik untuk bulan ini....

Oh yaa...berbalik kepada tajuk di atas, Di bawah ini adalah testimoni mereka yang ada mengambil ESP.

Testimoni #1 ESP :
ESP shaklee akhirnya mengurangkan sakit gastrik yang dihadapinya selama ini... berbaloi kan?

Testimoni #2 ESP + alfalfa :
Pada mulanya ambil ESP dan ALFALFA untuk sakit usus yang dialaminya...tapi bonus... dapat pulak pakej KULIT YANG SIHAT & CANTIK...

Mana taknya... alfalfa dah buang toksik dalam badan, ringan badan jadinya...
ESP pulak merupakan sumber PROTEIN yang bantu hasilkan sel-sel baru dan gantikan sel yang lama... tu pasal dapat kulit cantik berseri!

Uollss macam mana? Takan nak tunggu testimoni lain baru nak cuba kan?

Jangan malu, jangan segan, nak tahu harga set kombo ESP atau harga 1 tin ESP ?

Maaf, kena bisik2 je..

#sayajual #shaklee
Wardah ( ID : 927624)
Sms/whatsapp : 019-9887126
Http://wardazri.blogspot.com

Sunday, March 2, 2014

March 2014: Promosi harga murah ESP SHAKLEE untuk 1 bulan ..hanya rm1xx !


Seperti mengantuk disorongkan bantal!

Nahh tu dia.... nak bagi tahu kepada pelanggan tersayang sekalian bahawasanya bulan ini ada promosi besar-besaran bagi PRODUK HOT shaklee.... apa lagi kalau tak ESP SHAKLEE!

Bulan mac ni, beli 6 percuma 1 tin... maksudnya, anda beli dengan harga 6 tin ESP dapat pulak 1 tin ESP percuma!!!
Haaa...bila lagi kan nak rasa harga tergolek ESP shaklee ni...bulan ni je lah kalau nak cuba... bulan lain tak dapat dah HARGA MURAH ESP macam bulan ni....

Anda mungkin juga Layak dapat FREE MEMBERSHIP SHAKLEE

pastu... layak pulak merasa CASH BONUS SHAKLEE bulan April nanti...

So apa lagi? Kumpul2 la order dengan kawan2 atau sedara mara...boleh cukup 1 set... kita minta shaklee pos je direct...postage pun JIMAT!

Oppss....

Jangan ingat nak kena beli 6 tin baru merasa HARGA JIMAT esp shaklee ni...
Beli 1 tin pun harga ESP memang murah... beli 2 tin, 3 tin? Lagi lah JIMAT !
1 tin EsP boleh tahan untuk lebih kurang 1.5 bulan...so ape salahnya beli banyak2 buat stok kan?!

Nak tau apa kelebihan ESP SHAKLEE ni? Klik link di bawah...

http://wardazri.blogspot.com/2013/04/keistimewaan-esp-shaklee-dan-manfaatnya.html

Hmm dari tadi cakap harga murah ESP kan...tapi berapa ye?
Harga retail ESP : rm150..
Harga promosi Mac ESP  : rm1xx...

Uikkss.. berapa tu? Meh nak bagi harga bisik2 ESP shaklee nih..anda mungkin pitam bila tau harganya... hahahahha..silap2 boleh dapat free postage? Penghantaran ke seluruh Malaysia!

Sms/wa 019-9887126 (wardah)
Http://wardazri.blogspot.com
Id: 927624

**saya COD shaklee area KUANTAN, bandar indera mahkota, bukit istana, taman astana permai, taman mahkota putra, taman alam perdana, kawasan perindustrian gebeng, bandar Damansara.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Life, My Diary

Popular Posts